גורי קאנה קורסו גזעיים ומושבחים זה רק מבית הגידול ג׳רסי קורסו

גורי קאנה קורסו למכירה מבית הגידול ג׳רסי קורסו – בית הגידול המקצועי והטוב ביותר בישראל!

כלבי קאנה קורסו מבית הגידול ג׳רסי קורסו זוכים בתערוכות
כלבי קאנה קורסו מבית הגידול ג׳רסי קורסו זוכים בתערוכות

מחפשים מקום אחד לקבל בו את כל השירותים המקצועיים עבור הכלב שלכם? הכירו את המרכז הישראלי לטיפוח כלבים! המרכז הישראלי לטיפוח כלבים בבית נחמיה הוא המרכז הראשון והיחיד מסוגו בישראל המעניק מגוון רחב של שירותים הנותנים מענה לכל הצרכים של החבר על ארבע שלכם. משירותי השבחה וגידול ומכירת גורים גזעיים (קאנה קורסו, בוסטון טרייר וקאירן טרייר), דרך אילוף כלבים והדרכת בעלי כלבים ועד לטיפול וטרינרי ואספקת מוצרים (שקי אוכל, חטיפים, צעצועים ואביזרי אילוף יעודיים), במרכז הישראלי לטיפוח כלבים תמצאו את כל הדרוש כדי לשמור על החבר הפרוותי שלך בריא, שמח ומטופח. במאמר זה, נספר לכם מדוע כדאי לכם לבקר אותנו ומה הופך אותנו לבחירה הטובה ביותר עבור חיית המחמד האהובה שלכם.

מומחיות וניסיון
המרכז מנוהל על ידי גב' דורית דמבין, מומחית להתנהגות בעלי חיים בעלת ניסיון של למעלה מ-30 שנה בתחום. בהדרכתה, צוות המאמנים המנוסים שלנו מעניק שיעורי אילוף אישיים וקבוצתיים במגוון תחומים כמו אילוף בסיסית, אילוף מתקדם, אילוף כלבי הגנה ועוד. כמו כן אנו מכינים את לקוחותינו (כן כן אלו שעל ארבע) ובעליהם לתערוכות גזעים מקומיות ובינלאומיות ומבחני הכשרה מקצועיים. לרמה זו של מומחיות וניסיון אין תחרות בישראל, מה שהופך אותנו ליעד הרצוי לכל צורכי האילוף של הכלב שלך.

שירותים וטרינרים מקצועיים
במרכזנו צוות וטרינרים מקצועי בראשות ד"ר ג'רזי לזר, וטרינר בעל הקרה והערכה בינלאומית ומומחה לגזע הקאנה קורסו מטעם איגוד הכלבנות הישראלי (מקדם גזע). הווטרינרים שלנו מספקים מגוון שירותים, לרבות בדיקות שגרתיות, חיסונים, ניתוחים וטיפול חירום. עם צוות הווטרינרים שלנו אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהכלב שלכם נמצא בידיים טובות בכל עת.

מגוון רחב של שירותים ומוצרים
בנוסף לאילוף ולשירותים הווטרינרים שלנו, אנו מציעים גם מגוון רחב של מוצרים הנותנים מענה לכל צרכיו של כלבכם. אנו מספקים הכל ממזון ועד רצועות, עזרי אילוף ועוד. במרכז שלנו יש גם מגוון כלים ומכשירים חדשניים המסייעים לטפח ולשמור על בריאותו של כלבכם הן פיזית והן נפשית. בעצם כל מה שאתם צריכים כדי לשמור על הכלב שלכם שמח ובריא תחת קורת גג אחת נמצא במרכז הישראלי לטיפוח כלבים.

טיפול מסור ואוהב
הצוות שלנו מסור, אוהב ומקצועי, מספק את הטיפול הטוב ביותר לכלב שלכם בכל עת. אנו מבינים שהכלב שלכם הוא לא רק חיית מחמד, אלא בן משפחה לכל דבר ועניין. זו הסיבה שאנו מתייחסים לכל כלב (לגורים שלנו ולאלו שמגיעים אלינו) באותה רמת טיפול ותשומת לב שהיינו נותנים לחיות המחמד האישיות שלנו. אנו מתגאים בכך שאנו מספקים סביבה חמה ומסבירת פנים שגורמת לבעלים ולכלבים שלהם להרגיש בבית ובנינוחות.

גורי קאנה קורסו למכירה - בית הגידול ג׳רסי קורסו
גורי קאנה קורסו למכירה – בית הגידול ג׳רסי קורסו

לסיכום, בין אם אתם מחפשים גורי קאנה קורסו למכירה, שירותי אילוף והדרכה, ציוד מקצועי או אספקה שוטפת של אוכל, צעצועים וחטיפים – המרכז הישראלי לטיפוח כלבים הוא בדיוק המקום עבורכם!

גורי קאנה קורסו למכירה – רק מבית הגידול ג׳רסי קורסו!

פנו אלינו באמצעות הטופס ליצירת קשר או פשוט חייגו אלינו (052-250-3526) ונשמח לתאם לכם פגישת היכרות עם הצוותים שלנו, המכשור שלנו והגורים המתוקים שלנו.

דילוג לתוכן