קאנה קורסו למכירה

קאנה קורסו למכירה – היכן כדאי לרכוש?

מחפשים גורי קאנה קורסו למכירה? אין ספק שהמקום המתאים ביותר הוא דווקא כזה שדואג לכלבים ויודע לטפל בהם היטב עד שהם מגיעים אליכם הביתה. במקום כזה תוכלו להגיע גם אחר כך בכדי לטפל בכלב במקרים רפואיים וכד' כאשר אנשי המקום כבר מכירים אותו ויודעים כיצד לטפל בו בצורה הטובה ביותר. בבית הגידול שלנו ניתן לרכוש כלבי קאנה קורסו במגוון רחב של גילאים, החל מגורים ועד לכלבים בוגרים בני 6 חודשים, שנה ויותר. העובדה שמדובר על גורים למכירה ולא כלבים בוגרים, תסייע לכלב במרבית המקרים להקשר אליכם יותר בקלות, ולעשות את המעבר מבית הגידול אליכם בצורה קלה הרבה יותר. 

בית גידול קאנה קורסו – המרכז הישראלי לטיפוח כלבים

המרכז הישראלי לטיפוח כלבים הוא מרכז ווטרינרי שהינו בית גידול קאנה קורסו וגזעים נוספים, המעניק את מגוון השירותים הנדרשים עבור כלבים. כאשר אתם מחפשים מקום מתאים עבור גורים למכירה, אין ספק שהמקום המתאים ביותר הוא המרכז הישראלי לטיפוח כלבים, אשר משלב בית גידול לכלבים יחד עם מספרה לכלבים, מגוון טיפולים רפואיים, אילוף של כל סוגי הכלבים על מנת לסייע בגידול שלהם ועוד. רכישה של גור כלבים במקום כזה מבטיחה לכם כלב שטופל בצורה נאותה, ומקום שאליו תמיד תוכלו לחזור בשביל לטפל בכל בעיה שתהיה לכם עם הכלב או לכלב עצמו, בצורה המקצועית והטובה ביותר עבור הכלב.

דברים שחשוב לדעת על בית הגידול שלנו

בית הגידול לגזע קאנה קורסו ״ג׳רסי קורסו״ הינו בית גידול עם נסיון של 3 עשורים בגידול, הרבה ושימור הגזע. מי שמנהל את בית הגידול הוא ד״ר ד׳רסי לזר – וטרינר מוערך ומקדם גזע הקאנה קורסו בישראל. ד״ר ג׳רסי לזר הינו דמות מוכרת בקרב מגדלי הגזע בארץ ובעולם, שופט בתחרויות מקומיות ובין לאומיות ודמות מוערכת ע״י מגדלים, בתי גידול, שופטים בתחרויות ומקדמי גזע בארץ, בעולם ובאיטליה בפרט. 

בית הגידול ג׳רסי קורסו מספק גורים איכותיים, מתועדים ומשובחים ללקוחות בארץ ומחוצה לה וזכו בתחרויות ובתארים בארץ ובעולם. תהליך הגידול הקפדני שלנו מבוצע ע״י צוות מקצועי שמקיף את הגורים בחום, אהבה וטיפול מקועי מסור 24 שעות ביממה. הגורים שלנו עוברים חשיפה וחינוך ע״י מאלפים מקצועיים שעליהם אחראית המומחית להתנהגות בעלי חיים הגב׳ דורית דמבין כך שכל הגורים שיוצאים מבית הגידול לבתים החדשים שלהם הופכים לבני משפחה איכותיים, מאוזנים ובריאים.

אם גם אתם מעוניינים להכניס חבר חדש למשפחה, ואתם מתעניינים בגזע הקאנה קורסו, אל תתפשרו על פחות. תאמו עוד היום פגישת היכרות ובואו להכיר את הגורים המתוקים שלנו ולהתרשם מצורת הגידול הייחודית שלנו.

דילוג לתוכן