קאנה קורסו – אופי

קאנה קורסו – קווים לדמותו

קאנה קורסו הוא גזע גדול וחזק של כלבים שמקורו באיטליה. הידוע גם בשם המסטיף האיטלקי, גזע זה ידוע בנוכחות השרירית ומרשימה שלו. יש להם פרווה קצרה ומבריקה שיכולה להיות שחורה, אפורה, חום או מנומר.
הקאנה קורסו הוא גזע נאמן ואינטליגנטי ששימש במשך מאות שנים ככלב שומר וכלב עבודה. הם ידועים באומץ לבם, בסיבולתם ובתחושת הנאמנות החזקה שלהם למשפחתם. בשנים האחרונות, צבר גזע זה פופולריות רבה כחיית מחמד משפחתית, הודות לאופי העדין והמיוחד שלהם.

הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם זו לא רק קלישאה!

הרבה פעמים אנחנו רואים מבוגרים וילדים אשר הכלב שלהם הופך להיות החבר הטוב ביותר שלהם – זה שאפשר לחלוק אותו סודות מבלי לחשוש שיגלה, זה שהכי כיף לשחק אתו, והכי משתלם להשקיע בו ובגידול שלו. ישנם כלבים מגזעיים שונים אשר חלקם מתאימים בצורה טובה יותר עבור גידול ביתי ומשחק עם ילדים, וכאלה שמתאימים בעיקר עבור מטרות אחרות. כלב הקאנה קורסו נחשב לאחד הכלבים המתאימים ביותר לגידול בבית. קאנה קורסו אופי הוא עדין ונוח, כאשר במקומות פתוחים הוא יודע גם להשתולל ולהשתובב. הרבה מאוד אנשים מחליטים שהם רוצים דווקא כלב מגזע קאנה קורסו, מה שיקל עליהם להתחבר אל הכלב ולגדל אותו בצורה טובה.

עד כמה קשה לגדל כלב בבית?

בדיוק כמו בני אדם גם כלבים הם יצורים עם רגשות והם שונים אחד מן השני. למעשה, ישנם כלבים קשים יותר לגידול, ויש כאלה שצריכים הרבה פחות השקעה. בכל מקרה – גידול של כלב זה השקעה לטווח הארוך, כאשר בהתחלה לא תמיד הכלב מביע את שביעות רצונו מן הבעלים החדש ולוקח לו זמן להתרגל אל תנאי המחייה החדשים. אם אתם רוצים כלב שתהליך הקליטה שלו יהיה מהיר יותר, כדאי לכם לבחון את האפשרות לחפש גורים למכירה. גורי כלבים אמנם דורשים יותר השקעה בדיוק כמו תינוק קטן שצריך ללמד אותו הכול מאפס, אך הם מתחברים לבעלים ומרגישים בבית הרבה יותר מהר. 

היכן כדאי לרכוש גורי כלבים?

גורים למכירה זה משהו שצריך לרכוש דווקא במקום מתאים. מדובר על כלב שנמצא בשלב קריטי בחיים שלו, וכדי לוודא שאתם רוכשים כלב ללא בעיות כדאי לרכוש אותו במקום שאתם יכולים להיות בטוחים שטיפל בו כמו שצריך. במרכז הישראלי לטיפוח כלבים שהינו בית גידול קאנה קורסו, תוכלו למצוא גורים למכירה אשר טופלו ביד חמה ואוהבת על ידי אנשי מקצוע. גם בהמשך החיים של הכלב תוכלו למצוא בו מגוון שירותים עבור הכלב שלכם – מטיפולים רפואיים על ידי מיטב אנשי המקצוע, ועד מומחים לאילוף כלבים ומספרה לכלבים.

דילוג לתוכן