קאנה קורסו – כל מה שצריך לדעת לפני שרוכשים גור

קאנה קורסו – הגזע המושלם לכל משפחה!

קאנה קורסו הוא אחד מגזעי הכלבים הכי מבוקשים כיום בישראל. בשנים האחרונות הרבה אנשים מחליטים ביום בהיר לאמץ כלב ולהביא אותו הביתה. לעיתים זה לחץ של הילדים, ולפעמים זה סתם אהבה לבעלי חיים ולכלבים. הכלב תמיד היה וימשיך להיות ידידו הטוב של האדם, אך צריך לזכור שמשימת גידול כלב היא לא תמיד פשוטה. כלב בבית הוא משהו שצריך כל העת לדאוג לו, ממש כמו אחד מהילדים בבית. הרבה פעמים אנשים מעדיפים לרכוש דווקא גור כלבים בגיל קטן שאותו יגדלו כמו תינוק חדש, כאשר בדרך כלל הכלב בגיל כזה נקשר בצורה טובה יותר אל הבעלים. גורים למכירה ניתן להשיג בבתי גידול לכלבים והרכישה היא תהליך פשוט למדי.

היכן כדאי לרכוש גורי כלבים?

כלבים בגיל צעיר בדיוק כמו תינוקות זקוקים לטיפול חם ואוהב. ולכן, אם אתם רוצים לרכוש כלב שטופל כמו שצריך כדאי לרכוש אותו דווקא במקום שידוע כבית גידול חם ואוהב. המרכז הישראלי לטיפול כלבים הוא בית הגידול הגדול, המוכר והטוב בישראל בכל הקשור להשבחת גזע הקאנה קורסו וגידול גזעיים, מושבחים, בריאים ומאוזנים. בית הגידול ג׳רסי קורסו שפעילותו מתקיימת תחת המרכז הישראלי לטיפוח כלבים מנוהל על ידי הד״ר ג׳רסי לזר – וטרינר בעל הכרה בינלאומית ומקדם הגזע בישראל. בית הגידול ג׳רסי קורסו מטפל בגורי כלבים בצורה מסורה ומקצועית. השילוב של אנשי המקצוע הטובים ביותר יחד עם אהבה אין קץ לבעלי החיים יוצר עבורם את התשתית הראויה למעבר למגורים עם בני אדם אחרים בבית. במהלך גידול הכלב תוכלו למצוא את כל הצרכים הנדרשים עבורו במרכז הישראלי לטיפול כלבים, כמו מספרה לכלבים, טיפולים רפואיים, טיפולי פוריות ועוד. 

בית גידול קאנה קורסו במרכז הישראלי לטיפוח כלבים

המרכז הישראלי לטיפוח כלבים מהווה בית גידול יחיד מסוגו לכלבי הקאנה קורסו וגזעים נוספים, שבהם הוא מתמחה. הרבה פעמים תוכלו לראות אנשים שמחפשים כלב נאמן ומיוחד, וגזע הקאנה קורסו מספק להם את המענה והופך להיות עד מהרה הידיד הטוב ביותר שלהם. כאשר מדובר על גורים למכירה, זהו כלב שיוכל להתאים בצורה מושלמת גם עבור ילדים קטנים שישחקו אתו בבית, יגדלו אתו, והוא יהפוך להיות חלק מהחיים שלהם ומחוויות הילדות שהם יסחבו איתם כל החיים. אז אם אתם מחפשים גורי כלבים מסוג קאנה קורסו ואחרים לרכישה – המרכז הישראלי לטיפוח כלבים מעניק עבורכם את האפשרות הטובה ביותר עבור רכישה מן הסוג הזה.

דילוג לתוכן