קאנה קורסו למכירה מבית הגידול ״ג׳רסי קורסו״

קאנה קורסו למכירה

מצאתם את עצמכם מחפשים גורי קאנה קורסו למכירה? הגעתם למקום הנכון! רגע לפני שאתם רצים לקנות אצל מגדלים פרטיים או מחפשים לקנות ״גור בזול״, אנו ממליצים לכם לקחת רגע לעצמכם להכיר אותנו מעט יותר. אנו מבטיחים לכם שלא תתחרטו.

הרבה מאוד אנשים חשים חיבור חזק מאוד אל הכלב שלהם. תהליך החיבור בין האדם לכלב דומה במקצת לתינוק חדש שמגיע אל המשפחה. במיוחד כאשר מדובר על גור כלבים, אנחנו מרגישים ממש חלק מתהליך הגידול שלו, וכמו שאנשים נוהגים להגיד "נתינה מולידה אהבה". למעשה, גם כאשר מדובר על כלב בוגר יותר, עדיין נדרשת לא מעט התעסקות עם הכלב כמו יציאה החוצה וטיפול בצרכים שלו, דברים שגורמים לנו להרגיש שאנחנו מטפלים בו וממילא גם מתחברים אליו רגשית. הרבה מאוד פעמים אנשים מתלבטים לגבי רכישה של כלב – האם זה משהו שיתאים להם, האם יוכלו להעניק לו את הצרכים שלו וכן הלאה. ההמלצה היא בכל מקרה לחפש דווקא גורים למכירה, אשר נמצאים בשלב מוקדם יותר של החיים, ונקשרים במהירות אל הבעלים החדש. 

בית גידול לגזע הקאנה קורסו – המקום המתאים לרכישה של גורים

כאשר אתם מחפשים גורים למכירה, אין ספק שמקום שייתן לכם את הידיעה שאתם רוכשים כלב שטופל היטב, ויכול להמשיך לטפל בו גם בעתיד הוא המקום המתאים ביותר. במקום כמו המרכז הישראלי לטיפוח כלבים שהינו בית גידול לקאנה קורסו וגזעי בוסטון טרייר וקיירן טרייר, תוכלו להיות רגועים שהגור שלכם טופל וימשיך להיות מטופל אצל אנשי המקצוע הטובים ביותר, בין בטיפולים רפואיים כאלה ואחרים שכל כלב נדרש אליהם בשלב כזה אחר של חייו, ובין באילוף וטיפולים לשיפור ההתנהגות של הכלב. 

מהו המרכז הישראלי לטיפוח כלבים?

המרכז הישראלי לטיפוח כלבים הינו בית גידול לגזע הקאנה קורסו וגזעי כלבים נוספים, אשר משמש כמרכז ווטרינרי וטיפול מקיף בכלבים בכל שלבי החיים שלהם. מנהלי המקום הם ד"ר ג'רסי לזר ודורית דמבין אשר מחזיקים בניסיון של עשרות שנים בתחום הטיפול בכלבים, ומחזיקים בציוד וצוות הטובים ביותר. טיפול בכלב במקום כזה מבטיח לכם חווית שירות וטיפול הולם בכלב שלכם, כאשר רכישה של גורים למכירה במקום כזה גורמת לכך שלאנשי המקצוע תהיה גם הכרות מקדימה עם הכלב ועברו. על כן – אם אתם מחפשים גורים למכירה, אין ספק שהמרכז הישראלי לטיפוח כלבים הוא המקום המתאים ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן