קאנה קורסו למכירה (גורים ובוגרים)

קאנה קורסו למכירה – גורים ובוגרים מחונכים ומאולפים

אם אתם מחפשים קאנה קורסו למכירה, הגעתם למקום הנכון. אך רגע לפני, חשוב שתקראו את המאמר שלנו כדי לקבל את המידע החשוב ביותר לפני שאתם רוכשים גור. רכישה של כלב במטרה להביא אותו הביתה, היא רכישה שמלווים אותה לא פעם הרבה מאוד חששות. האם בני המשפחה יתחברו לכלב החדש? האם נדע לטפל בו כמו שצריך? הוא הוא יאהב אותנו? אלו שאלות נכונות שאת התשובה להן אפשר לדעת רק לאחר כמה חודשים של מגורים יחד עם הכלב. במרבית המקרים בסופו של דבר כל הספקות שהיו נשכחים, והכלב הופך להיות חלק בלתי נפרד מחייה של המשפחה. אחת הדרכים להקל על החששות האלה ולהבטיח שאנחנו רוכשים כלב שיתחבר למשפחה במהרה, היא רכישה של גור כלבים – כלב בגיל צעיר. בגיל הזה הכלבים מחפשים יד חמה ואוהבת, וממהרים להתחבר אל מי שמגדל אותם.

גורי קאנה קורסו למכירה – מה חשוב לזכור לפני רכישה?

כאשר אתם באים לחפש גורים למכירה, חשוב שתזכרו שגידול של גורי כלבים הוא אמנם השקעה משתלמת, אך משהו שדורש לא מעט עבודה גם מכם. הסיבה לכך היא שגור כלבים עדיין איננו מפותח דיו ואין לו את דפוסי ההתנהגות הראויים כפי שיש לכלב בוגר יותר. ממילא, תצטרכו להאכיל אותו מספר גדול של פעמים במהלך כל יום, לעשות בחברתו טיולים ממושכים מדי יום, לדאוג לו לחיסונים הנדרשים בגיל הזה, לעבוד קשה לנקות אחריו בכל פעם, ובכללי – לסגל אותו למגורים בחברת בני אדם. זאת לעומת כלב בוגר שבמרבית המקרים כבר מחונך לעשות את צרכיו במקום שצריך, והאופי וההרגלים שלו כבר מגובשים.

למה לקנות כלבים מבית הגידול שלנו?

המרכז הישראלי לטיפוח כלבים כולל בתוכו את בית הגידול ג׳רסי קורסו המנוהל על ידי הד״ר ג׳רסי לזר – וטרינר בעל שם בינלאומי ומקדם הגזע קאנה קורסו בישראלי. שותפתו הגב׳ דורית דמבין – מומחית להתנהגות בעלי חיים עם נסיון של שנים ומנהלת תחום האילוף במרכז. שיטוף הפעולה בין השניים הניב בעשור האחרון אינספור תארים מקומיים ובינלאומיים לכלבים אותם הם מגדלים ומשביחים. במרכז הישראלי לטיפוח כלבים המנוהל על ידם, ישנם מאלפים מקצועיים, וטרינרים מוסמכים ואנשי תחזוקה שמעניקים טיפול מסור, מקצועי ואוהב לכל אחד מהכלבים שבבית הגידול. הגורים שמוצעים למכירה בבית הגידול עוברים תהליך חשיפה מקצועי וחינוך ראשוני כך שכל גור שיוצא מבית הגידול לביתו החדש יגדל להיות כלב טוב, מאוזן, בריא ומאושר ובן משפחה אהוב וחינני.

מהו המקום המתאים ביותר לרכישת גורי כלבים?

כאשר מדובר על גורים למכירה, ישנה חשיבות לרכישה במקום שטיפל בהם בגיל הצעיר הזה בצורה חמה ואוהבת. מקום כזה בדרך כלל יוכל להציג לכם בצורה מפורטת את ההיסטוריה של הכלב, ההרגלים הנוכחיים שלו ומה צריך לעשות אתו בעתיד. המרכז הישראלי לטיפוח כלבים הינו בית גידול קאנה קורסו וגזעיים נוספים. אם אתם מחפשים גורי קאנה קורסו שטופלו ביד חמה ואוהבת, אין ספק שזהו המקום המתאים ביותר. אצל המרכז הישראלי לטיפוח כלבים תוכלו לקבל גם מגוון שירותים עבור הכלב שלכם במקום אחד – ממספרה ועד טיפוליים רפואיים ואילוף הכלב.

דילוג לתוכן