קאנה קורסו – מאסטיף איטלקי – המדריך השלם לקניית גורים גזעיים

קאנה קורסו – המסטיף האיטלקי

קאנה קורסו הוא גזע גדול וחזק של כלבים שמקורו באיטליה. הידוע גם בשם המסטיף האיטלקי.
גזע זה בעל נוכחות שרירית ומרשימה, יש להם פרווה קצרה ומבריקה שיכולה להיות שחורה, אפורה, חום או מנומר.
הקאנה קורסו הוא גזע נאמן ואינטליגנטי ששימש במשך מאות שנים ככלב שמירה ועבודה. הם ידועים באומץ לבם, בסיבולתם ובתחושת הנאמנות החזקה שלהם למשפחתם. בשנים האחרונות, קנה קורסו צבר פופולריות כחיית מחמד משפחתית, הודות לאופי החביב והשובב שלהם.

למה לבחור בבית הגידול ״ג׳רסי קורסו״ כשמדובר בקניית גורי קאנה קורסו?

ג׳רסי קורסו הוא בית גידול מוביל של גורי קנה קורסו, הממוקם בבית נחמיה, ישראל. ״הכלבים שלנו הם אלופי עולם וזכו בפרסים רבים על יופיים יוצא הדופן, הטמפרמנט הייחודי שלהם ויכולת עבודה שלהם בתור כלבי הגנה (אם תבחרו בכך). אנו גאים בגידול גורים בריאים, שמחים ומחוברים היטב המהווים חיות מחמד ומגינות משפחתיות נפלאות״ מספרים לנו ד״ר ג׳רסי לזר ושותפתו דורית דמבין שמפעילים יחדיו את המרכז הישראלי לטיפוח כלבים.

הנה כמה סיבות מדוע לבחור בבית הגידול ״ג׳רסי קורסו״

בריאות וטמפרמנט: בבית הגידול שלנו – ״ג׳רסי קורסו״, אנו נותנים עדיפות לבריאות ולמזג של הגורים שלנו. אנו בוחרים בקפידה זוגות רבייה שעברו בדיקות בריאותיות ובעלי מזג יציב ואוהב. הגורים שלנו גדלים בסביבה ביתית, עם הרבה סוציאליזציה וחשיפה לאנשים ולמצבים שונים.

קווי דם של אלופים: גורי הקאנה קורסו שלנו מגיעים מקווי דם של אלופים עם רקורד מוכח של הצלחה בזירת התצוגה ובתחום העבודה. בחרנו בקפידה זוגות רבייה כדי לייצר גורים בעלי מבנה מבנה ויכולת עבודה יוצאת דופן ומתוך שליחות לשמר ולהשביח את הגזע בצורה הטובה והמקצועית ביותר בישראל.

תמיכה: אנו מספקים תמיכה שוטפת לרוכשי הגורים שלנו, עם הדרכה על אילוף, שיעורי אילוף בכמה רמות (בסיסי, מתקדם, הגנה ושמירה) תזונה וטיפול בריאותי / וטרינרי. אנחנו רוצים להבטיח שהגורים שלנו ימוקמו בבתים אוהבים ואחראים ושהם ישגשגו בסביבתם החדשה.

מיקום: אנו ממוקמים בבית נחמיה, ישראל, אך אנו יכולים לשלוח את הגורים שלנו לכל העולם. יש לנו ניסיון במשלוח גורים למדינות שונות ויכולים לארגן הובלה בטוחה, נוחה ומהירה ובליווי צמוד של איש צוות מטעמנו.

לסיכום,
אם אתם מחפשים בן לוויה נאמן ומגונן שגם הוא חיית מחמד משפחתית נהדרת, גזע הקאנה קורסו הוא בחירה מצוינת. ואם אתם רוצים גור מבית גידול ששם עדיפות לבריאות, מזג והצלחה, ״ג׳רסי קורסו״ היא הבחירה המושלמת עבורכם.

צרו איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על הגורים הזמינים שלנו ועל ההמלטה הקרובה.

דילוג לתוכן